Inbjudan seriespel och sammandrag 2024/2025

DSC03549

När vi som bäst håller på att avsluta säsongen är det lika hög tid att dra igång nästa säsong. Vi har aldrig varit fler som spelar innebandy i Halland än vad vi är nu, så ett STORT TACK för det fantastiska arbete du/ni gör ute i våra föreningar!

De lag som deltagit i seriespel i år ligger som föreslagna lag att anmäla för er förening i IBIS. Det ni som förening gör är att ni loggar in och anmäler de lag ni vill ha med. Vill ni avanmäla något lag gör ni också det i IBIS. Om ni vill lägga till lag i seriespel eller sammandrag så mejlar ni till halland@innebandy.se.

Mer information är skickad till respektive förenings officiella mejladress. Varmt välkomna att höra av er om ni har frågor eller funderingar. Styrelsen lägger som förslag till årsmötet att anmälningsavgifterna ligger oförändrade som tidigare säsonger.

Vi vill att ni senast den 15 maj 2024 anmäler era lag som ni vill ha med i spel kommande säsong.

SERIEMÖTE SENIOR DAM OCH DAMJUNIOR
Seriemöte för damsenior kommer genomföras den 11 juni 2024, kl 19.00-20.00. Länk kommer att läggas upp på hemsidan innan mötet, www.hallandsibf.se

SERIEMÖTE SENIOR HERR OCH HERRJUNIOR
Seriemöte för herrsenior kommer genomföras den 11 juni 2024, kl 20.15-21.15. Länk kommer att läggas upp på hemsidan innan mötet, www.hallandsibf.se.

SERIEMÖTE RÖD
Den 13 juni 2024 kommer vi hålla seriemöte för röda serier. Innan mötet kommer ett förslag på serieindelning att publiceras och den slutliga indelningen görs i samband med seriemötet. Vi kommer hålla möte för Flickor kl 18.00 och för Pojkar kl 19.15. Länkar till mötet kommer att läggas upp på hemsidan innan mötet, www.hallandsibf.se.

INFORMATION OCH INDELNING BLÅ OCH GRÖN
Eftersom vi har relativt nya nationella bestämmelser på blå och grön nivå så kommer vi hålla informationsmöte kring detta. Vi kommer även att presentera de olika grupperna som ligger som förslag. Även detta möte kommer att genomföras via en öppen länk från hemsidan, den 27 juni 2024 kl 19.00.